اخبار هنرمندان

مطالبی در موردهنرمندان

اخبار هنرمندان

مطالبی در موردهنرمندان

بهترین ماساژور گردن چیست؟

ماساژور گردن چه ویژگی هایی دارد؟  برای خرید ماساژور گردن باید به چه نکاتی توجه داشته باشید. درد در گردن، شانه و کتف مشکلی رایج برای همه این روزهای مردم است. بیشتر مردم از درد ناشی از این نواحی احساس ناراحت و شکایت دارند. در حال حاضر، مردم برای مدت طولانی بر روی صندلی و کنار میز جهت کار با کامپیوتر می نشینند یا ساعات متمادی در ترافیک هستند، این می تواند موجب افزایش فشار به شانه ها و نواحی گردن شود.

علاوه بر این، هنگامی که مدت زمان طولانی روی پاها هسستید و به صورت ایستاده مشغول به انجام کاری هستید، ممکن است به مرور زمام و با تکرار این حالت در عضلات خود دچار درد و سفتی کنید. در چنین مواردی انجام ماساژ گردن می تواند بسیار مفید باشد. دستگاه ماساژور گردن، پوسیله ای محبوب برای آرامش عضلات بدن و همچینن آرامش ذهن و روان افراد است. این دستگاه روشی عالی برای رسیدگی و بر طرف کردن انواع مشکلات جسمی شماست.

گردن درد و نحوه ایجاد آن

درد گردن، شانه و کتف یکی از رایج‌ترین دردها بین افراد جامعه است که تقریبا روزانه ۵۰ تا ۶۰ درصد افراد به آن دچار می‌شوند. درد گردن ممکن است به دلایل مختلفی مانند نشستن‌های نادرست، کار کردن پشت میز برای مدت طولانی، خوابیدن نادرست و حتی تمرینات ورزش نادرست رخ دهد.

زندگی ماشینی امروزه بیشتر افراد را ناچار به نشستن های طولانی و نداشتن تحرک کافی در طول روز می کند که در طولانی مدت موجب بروز ناراحتی های متعددی می‌شود. از جمله این مشکلات بروز اسپاسم و گرفتگی های عضلات به خصوص در ناحیه گردن است.

از این رو شرکت های مختلف برای این گونه افراد دستگاه های ماساژور گردن را تولید کرده اند که علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، این امکان را به وجود آورده اند تا در هر جا و مکان این ماساژورها قابل استفاده باشند.

چگونه ما این ماساژورهای گردن را انتخاب کردیم؟

در حالی که ما روی انواع ماساژور گردن موجود در بازار تحقیق می کردیم، به این نتیجه رسیدیم که یک نام تجاری یا یک محصول خاص که به این محصول مرتبط باشند وجود ندارد و گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

به منظور محدود کردن لیست این ماساژورها ما شروع به حذف ماساژورهایی کردیم که حداقل رتبه ۴ ستاره در سایت آمازون داشتند و همچنین ماساژورهایی را جستجو کردیم که در چند وب سایت معتبر، از جمله گزارشات مصرف کنندگان و دیگران مورد بررسی قرار گرفتند.

یکی دیگر از تصمیماتی که ما مجبور به گرفتن آن شدیم این بود که ماساژورهای برتر را به ماساژورهای برقی محدود کنیم یا شامل ماساژورهای دستی هم که در دسترس هستند هم اضافه کنیم. پس از صحبت با چندین پزشک تصمیم گرفتیم فقط ماساژورهای برقی را انتخاب کنیم. به چند دلیل این تصمیم گرفته شد، ماساژورهای دستی نیاز به کاربر برای داشتن قدرت، انعطاف پذیری و حداقل دانش فنی دارد، در صورتی که ماساژورهای برقی این چنین نیست.

هیچ چیز بدتر از سردرد، گردن یا شانه درد وجود ندارد. این مورد می تواند تمام روز شما را خراب کند و خواب راحت شبانه را از شما بگیرد. در این حالت استفاده از یک دستگاه ماساژور برقی می تواند شب و روز شما را نجات دهد. داشتن بهترین ماساژور برای تسکین استرس بر عضلات شما بسیار مفید است. مهمترین مزایای ماساژور گردن عبارتند از:

  • از بین بردن سفتی عضلات
  • بهبود گردش خون
  • کاهش ضربان قلب
  • بهبود در آرامش عضلات
  • خواب شبانه بهتر

در این راستا، ماساژور گردن برای کاهش درد جزئی و کلی از بدن شما ساخته شده اند. درد، گره های عضلانی (به رشته های طناب مانندی که در اثر چسبندگی فیبرهای عمقی عضلات بوجود می آیند) و بافت های دارای تنش را درمان می کند. معمولا آنها به اندازه ای هستند که با بدن شما سازگارند و در استفاده شرایط راحتی را به ارمغان می آورند. بعضی از قسمت های ماساژور گردن دارای دستگیره هایی هستند که وقتی شما در حال استفاده از دستگاه هستید، باید آن ها را در دست بگیرد.

اگر شما نیاز به ماساژ عمیق تر دارید، می توانید آنها را محکم تر بگیرید. به طوری که توپ های دوار (غلتک ها) می تواند فشار بیشتری بر عضلات شما وارد کنند. بعضی از آنها تنها با یک انگشت شست یا الگوی موجی به تنهایی قابل اجرا هستند. این همچنین برای ماساژ گردن مناسب است، اما آنها فقط می توانند یک ناحیه را در یک زمان پوشش دهند.

اکثر این گزینه ها در ماساژ واقعی (ماساژ به وسیله دستان فرد) نیز استفاده می شود. اگر شما با داشتن ماساژ درمانی واقعی آشنا هستید، پس باید بدانید ماساژورهخا نیز بر پایه چنین تکنیک هایی طراحی و ساخته شده اند.

  • لرزش (ویبره)

لرزش برای تسکین بدن ایده آل است زیرا خستگی و درد در عضلات را از بین می برد. همه ماساژور های گردن دارای سیستم لرزشی برای ماساژ نواحی گردن، پشت و یا شانه ها هستند. یک تنظیم 5 تا 10 دقیقه برای ارائه لرزش در یک ناحیه مورد نظر مناسب است.

  • مالیدن و ورز دادن

این روشی است که توسط نوک انگشتان و کف دستان یک ماساژور حرفه ای انجام می شود و به طور کاملا دقیق توسط دستگاه ماساژور گردن برای ماساژ نقاط اصلی بدن برنامه ریزی شده است. این تکنیک به انگلیسی Kneading نامیده می شود که باعث تحریک عضلات و کاهش درد می شود.

  • غلتک ها

یکی از مهمترین بخش های یک ماساژور گردن، وجود غلتک ها است. این گوی ها دوار نقش ماساژ عمیق عضلات و رسیدن به بافت ها را بر عهده دارد. این غلتک ها معمولا در مسیری منحنی شکل حرکت می کنند و بر ناحیه خاصی تمرکز دارند. مقدار سرعت و شدت حرکت غلتک ها را می توان با استفاده از تنظیمات روی دستگاه سفارشی کرد.

  • گرما دهی

برخی از ماساژورهای گردن دارای سیستم گرمادهی در حین ماساژ دادن نیز هستند. گرما باعث شل شدن عضلات و افزایش گردش خون در بدن می شود. استفاده از این سیستم به این دلیل است که اثرات آرامش بخشی و کاهش درد به طور محسوسی کاهش داده می شود.

شاید تصور کنید که به جای خرید ماساژور گردن، بهتر است به سالن های ارائه دهنده خدمات ماساژ بروید و یا هر روز دوش آب گرم بگیرید، اما به یاد داشته باشید که وقتی پس از سپری کردن یک روز پس مشغله به خانه بازمیگردید، شاید انرژی لازم و وقت کافی برای مراجعه به باشگاه یا سالن را نداشته باشید. همچنین استفاده از دستگاه های ماساژور موجود در سالم ها، نیازمند هربار هزینه کردن است، در حالی که اگر بخواهید ماساژور گردن را به صورت شخصی خریداری کنید، فقط لازم است یکبار هزینه خرید دستگاه را بدهید.

در یک کلام اگر به بهداشت فردی اهمیت میدهید و علاقه ای به استفاده از وسایل مشترک با دیگران ندارید، به ماساژ علاقه دارید و این کار حس خوبی در شما ایجاد میکند، وقت کافی برای انجام تمرینات ورزشی ندارید، خرید ماساژور گردن و شانه، بهترین گزینه است. به ویژه اینکه برندهای معتبر در این حوزه، انواع ماساژور با حالت ها و ابعاد مختلف را برای پوشش دادن نیاز کاربران، طراحی و تولید کرده اند. از این رو میتوانید با هر بودجه ای، ماساژور مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

اما اگر بخواهیم لیستی از مزایای خرید ماساژور گردن و کتف را در اختیار شما قرار دهیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

بهبود وضعیت گردش خون

کاهش ضربان قلب

کاهش فشار خون در افراد دارای فشار خون بالا

ایجاد آرامش روحی برای فرد دریافت کننده ماساژ

رفع خستگی و کوفتگی عضلات گردن، کتف و شانه


برای خرید ماساژور گردن با تجهیزات توانبخشی کوشا در تماس باشید. 

همه چیز در مورد بالابرخانگی

بالابرخانگی چیست و چه کاربردی دارد؟ بالابرخانگی برای چه مکان هایی مناسب است؟  خرید بالابر خانگی و نکاتی که باید در هنگام خرید آن رعایت کنید چیست؟ امروزه با توجه به ایجاد محدودیت در فضاهای خانگی و اپارتمانی ، منازل به صورت دوپلکس یا چندطبقه طراحی می گردند که بالا رفتن سن و وجود بیماران حرکتی‌، جابه جایی در منازل را دچار مشکل کرده و همواره یکی از مسایل مهم در زندگی اشخاص محسوب می‌شود. 


معرفی بالابرخانگی


با توجه به افزایش ساخت ، ساختمان های مرتفع ، بکارگیری از بالابر و اسانسور ، یک امر اجتناب ناپذیر شده است. بالابر و اسانسور یکی از ارکان افزایش ارزش ساختمان می باشد که همین دلیل باعث افزایش استفاده و خرید بالابر خانگی هیدرولیکی در ساختمان و سازه های امروزی شده است.

خرید بالابر خانگی هیدرولیکی با توجه به استفاده از ساختار هیدرولیکی و روغنی از امنیت بالایی برخوردار است . این مدل اسانسور ، قیمت مناسب تری نسبت به اسانسورهای کششی دارد و فضای کمتری اشغال می کند. همچنین چالش های طراحی و ساخت اسانسورهای هیدرولیکی به مراتب کمتر از اسانسورهای کششی می باشد.  اسانسور هیدرولیک قابلیت انتقال ظرفیتی بین ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم را دارا می باشد.

یکی از مواردی که باید قبل از خرید بالابر خانگی مدنظر قرار گیرد تعیین بودجه در نظر گرفته شده برای خرید هست . قیمت بالابر خانگی  پارامترهای مختلفی بستگی دارد از جمله :‌

  • نوع و مدل اسانسور
  • اندازه و سایز و ارتفاع بالابر
  • محل نصب دستگاه
  • نوع و قدرت و کیفیت موتور
  • جنس و طراحی کابین و اندازه

در مورد خرید بالابر خانگی برای محاسبه و تعیین قیمت بالابر باید حتما محل نصب بالابر توسط کارشناسان مجموعه کوشا ، بررسی گردد تا بتوان حدود زمانی پروژه تخمین زده شده و قیمت اعلام گردد. برخی از موارد تاثیرگذار در قیمت بالابر شامل :

  • اجرت نصاب بالابر
  • ابعاد مدنظر و قابل اجرای بالابر
  • محل نصب بالابر
  • استفاده از کابین
  • استفاده از جک هیدرولیکی یا سیستم سیم بکسلی
  • امکانات مدنظر مشتری و سفارشی سازی محصول
  • برند موتور و جک ( خارجی یا ایرانی بودن )
  • کیفیت قطعات و کالاهای مورد استفاده

اولین و مهم ترین ویژگی که باید در بالابر خانگی مورد توجه قرار گیرد، سطح ایمنی بالای آن می باشد. افراد منزل به طور روزانه قرار است از این بالابر جهت جابجایی و نقل مکان بین طبقات خانه استفاده کنند. بنابراین بایستی زمانی که پای خود را درون بالابر می گذارند هیچ گونه دلشوره یا نگرانی از بابت ایمنی و بروز حوادث نداشته باشند.

ایمنی بالا در تواید بالابر خانگی، بایستی اولین دغدغه در مجموعه های تولیدی باشد. همانطور که در گروه صنعتی آرینا این موضوع به طور پیوسته و جدی توسط تیم نظارت و پایش کنترل کیفی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. سطح ایمنی بالا در بالابر خانگی به ایمنی بالای قطعات بستگی دارد. چرا که این قطعات هستند که در کنار هم مجموعه ای به نام بالابر خانگی را شکل داده اند.

استفاده از قطعات با کیفیت جهت افزایش طول عمر و ماندگاری بالابر

یکی از مشکلاتی که می تواند برای بالابر خانگی رخ دهد، نیاز هب تعمیرات مکرر می باشد که در مهایت موجب تمام شدن صبر و طاقت صاحب خانه خواهد شد. چه بسا صتحب خانه به دلیل وجود این مشکلات، اقدام به جمع کردن بالابر خانگی نموده و اصطلاحا عطایش را به لقایش ببخشد. اما این مشکل چرا باید رخ دهد؟

مشکل خرابی های مکرر بالابر خانگی نشان از استفاده ی قطعات بی کیفیت در تولید آن دارد. چنانچه قطعت استفاده شده در بالابر خانگی دارا مقاومت و کیفیت بالیی باشند، جهت سفارش بالابر کارگاهی با ما در تماس باشید.

مطمئنا دوام و طول عمر مفید بالابر نیز افزایش یافته و احتیاج به تعمیرات مکرر در آن وجود نخواهد داشت. این موضوع به طور مستقیم روی ایمنی بالابر نیز تاثیر گذار است. در واقع هر عاملی می تواند به طور مستقیم یا غیر مستقیم روی ایمنی بالابر خانگی تایر داشته باشد. گروه صنعتی آرینا این ضمانت را به شما می دهد که از با کیفیت ترین و بهترین قطعات موجود در بازار برای تولید بالابر خانگی استفاده می نماید.

این قطعات همگی دارای نشان تایید بوده و در آزمایشگاه های معتبر تست فنی مورد ارزیابی قرار می گیرند. هرچه این قطعات کیفیت بیشتری داشته باشند، طول عمر مفید دستگاه نیز بالاتر خواهد رفت. در ارتباط با تعداد رابی های دستگاه هم باید ذکر کرد که این موضوع نه تنها به کیفیت قطعات بلکه به بازرسی های دوره ای منظم نیز بستگی دارد.

دارا بودن سیستم کنترل و هدایت ساده و راحت

افراد مختلفی در بازه های سنی متفاوت می توانند در یک منزل سکونت داشته باشند. از کودکان گرفته تا افراد میانسال و مسن. همچنین همه ی افرادی که از بالابر استفاده می کنند دارای یک سطح از توانایی جسمی نیستند.

بالابر خانگی بایستی به گونه ای طراحی شود که نحوه ی کار کردن با سیستم هدایت و کنترل آن ساده باشد و با فشردن یک دکمه به راه بیافتد.

سیستم فرود اضطراری

دارای بودن سیستم فرود اضطراری و خروج از بالابر به ویژه در اوقاتی که افراد در منزل تنها هستند، برای مواقع خاص بسیار مهم و ضروری می باشد. وقوع حوادثی مانند قطع شدن سیستم برق رسانی یا زلزله می تواند منجر به قطع شدن سیستم عملکرد و حرکتی بالابر خانگی شود.

بنابراین فرد حاضر در بالابر خانگی باید بتواند توسط سیستم فرود اضطراری تعبیه شده در بالابر، آن را کنترل نموده و فرود اضطراری داشته باشد تا به سرعت از بالابر خارج شود و اصطلاحا در آن گیر نیافتد.

دارا بودن حفاظ شیشه ای مقاوم

کابین بالابر خانگی بایستی دارای حفاظی امن و مقاوم باشد. این حفاظ به طور عمده، حفاظی شیشه ای می باشد که در برابر ضربه مقاوم بوده و دارای خاصیت نشکن بودن می باشد.

بالابر خانگی بدون حفاظ عملا یک بالابر با ریسک بالا در بروز حادثه می باشد. تصور کنید یک کودک یا فرد مسن سوار بالابر خانگی شده باشد و در آنی از ثانیه قادر به حفظ تعادل خود نباشد.

عدم دارا بودن حفاظ منجر به سقوط و به قوع پیوستن اتفاقات ناگوار خواهد شد. بنابراین یکی از ویژگی های مهم و قابل توجه در بالابر خانگی، دارا بودن حفاظی مقاوم و ضد ضربه می باشد.

هماهنگی با دکوراسیون داخلی منزل

بالابر خانگی به عنوان یکی از تجهیزاتی که جزو دکوراسیون داخلی منزل به حساب می آید بایستی دارای ظاهری شکیل و زیبا باشد. در واقع یکی از اهداف نصب و راه اندازی بالابر خانگی در منازل، زیباسازی نمای داخلی خانه و ایجاد فضایی شیک و مدرن در منزل می باشد.

بنابراین ظاهر و سبک آن بایستی به گونه ای باشد که به هرچه زیباتر به نظر رسیدن نمای داخلی کمک نماید. گروه صنعتی آرینا با بهره گیری از تخصص و ذوق طراحان حرفه ای، بالابرهای خانگی شیک و زیبایی را به تولید می رساند که منطبق با فضای شیک و مدرن منزل شما خواهد بود.

راهنمای خرید بالابرخانگی

گروه کوشا با توجه به سابقه ۱۰ ساله در زمینه طراحی و تولید انواع بالابر خانگی سعی می کند که محصولات مختلفی متناسب با نیازهای مشتری طراحی و تولید نماید و به نوعی خود را متخصص در بالابرهای خانگی هیدرولیکی می دانیم. برای مکان های کم ارتفاع ، سیستم های بالابر خانگی هیدرولیکی با توجه به هزینه مقرون به صرفه و قدرت بالا و ایمنی مناسب ، بسیار مناسب می باشند. 

بالابر هیدرولیکی خانگی از لحاظ کارایی در مدل های مختلفی از جمله

    • اسانسور شیشه ای
    • اسانسور کارگاهی ،
    • اسانسور کششی سیم بکسلی 
    • اسانسور هیدرولیکی