اخبار هنرمندان

مطالبی در موردهنرمندان

اخبار هنرمندان

مطالبی در موردهنرمندان

قیمت پله پیما چرخشی

پله پیما چرخشی چه ویژگی هایی دارد؟ برای خرید پله پیما چرخشی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ 

شاید برای شما هم این سوال پیش امده باشد که چرا صندلی پله پیما بخرم ؟ الان که مشکلی ندارم میتونم از پله ها بالا برم . مطمئن باشید که با خرید صندلی پله پیما ضرر نمی کنید . علاوه بر اینکه فشار به زانو و پاهای خود را کاهش می دهید احتمال مبتلا شدن به دردهای زانو رو کم می کنید مخصوصا برای سالمندان و کسانی که عمل کرده اند. همچنین خرید صندلی پله پیما میتونه باعث ایجاد استقلال و حس اعتماد به نفس در سالمندان بشه و همین امر طول عمر بالاتری براشون ایجاد می کنه . 


خرید پله پیما پیچشی


می توان گفت قیمت صندلی پله پیما پیچشی خارجی به صورت تقریبی قابل ارائه می باشد که با توجه به نوسانات ارز ، قیمت دستگاه تنها از طریق رسانه های ارتباطی قابل اعلام می باشد. 

طول مسیر نیز به تابع مستقیمی از قیمت صندلی پله پیما پیچشی می باشد و هر چه بیشتر شود مسلما قیمت صندلی پله پیما پیچشی نیز افزایش خواهد یافت. 

نکته دیگری که به عنوان یکی از پارامترهای قیمت این محصول می باشد کشور سازنده محصول می باشد محصول ایرانی صندلی پله پیما پیچشی که توسط کارشناسان کوشا طراحی شده تقریبا قیمتی معادل یک سوم قیمت سیستم اروپایی دارد . در سیستم ایرانی کارشناسان کوشا تلاش کردند بیشتر تمرکز را بر روی کیفیت و ایمنی دستگاه قراردهند . 

همچنین میزان و تعداد امکانات پیاده شده بر روی دستگاه نیز می تواند به عنوان عامل مهم دیگری در تعیین قیمت صندلی پله پیما پیچشی قرار گیرد . به عنوان مثال ممکن است مشتری شرایط ویژه سفارشی برای پروژه در نظر گرفته باشد مثلا دستگاه در سه یا چند ایستگاه متوقف گردد یا امکانات ویژه ای مثل کنترل دستگاه توسط سلکتور و مواردی از این قبیل که این موضوع نیز بر قیمت دستگاه تاثیر می گذارد. 



صندلی برقی راه پله همان صندلی پله پیما می باشد و دستگاهی است که می تواند در باریکترین و کوچک ترین مسیر های راه پله نصب شود و محدودیت هایی که ممکن است در استفاده از بالابر یا اسانسور وجود داشته باشد را به راحتی حل نماید.  یکی از مشکلات و سوالاتی که همواره مشتریان در مورد دستگاه صندلی برقی راه پله مطرح می نمایند میزان فضای اشغالی دستگاه در حالت استفاده می باشد .

برخی نام های دیگری که به پله پیما نسبت می‌دهند شامل صندلی پله پیما – صندلی پله ای – صندلی راه پله – نفربر پله – بالابر پله – صندلی کنار پله و اسامی از این قبیل می‌باشد.


کاربرد اصلی بالابر پله چرخشی یا صندلی پله رو چرخشی انتقال افراد در فواصل بین طبقات است و برای مواردی به‌کار گرفته می‌شود که فرد از پیمودن پله‌ها به‌طور عادی ناتوان است.

فرق پله پیما چرخشی و پله پیما عادی در این مسئله است که پلیه پیما عادی در مسیر های صاف جایگذاری می‌شود اما پله پیما چرخشی در مسیر های دارای پیچ و خم.

افراد نابینا و کم بینا، سالمندان و معلولین، افراد دارای محدودیت‌های حرکتی و امثال آن از اصلی‌ترین کاربران این نوع بالابر‌های پله به‌شمار می‌آیند. هم‌چنین در مراکز فیزیوتراپی و کلینیک‌ها و نیز بیمارستان‌های توانبخشی، افراد دارای شکستگی استخوان و مشکلاتی از این دست، با استفاده از پله پیما چرخشی افراد به ‌راحتی مسیر بین طبقات را طی می‌کنند.

خرید پله پیما پیچشی

بالابر پله (stairlift) یا صندلی بالابر پله را می‌توان به نوعی در گروه آسانسورها طبقه‌بندی کرد. صندلی متحرک وسیله‌ای است که دارای یک صندلی تاشو یک موتور گیربکس کوچک و یک ریل است که همگی این‌ها در کنار هم ابزاری را می‌سازند که جهت جابجایی افراد ناتوان در ساختمانهای عموماً دوبلکس کاربرد دارد.

تاریخچه صندلی پله در سال ۱۹۲۳ اولین نمونه صندلی پله پیما تجاری توسط C.C‌ اختراع شد که یک کارافرین در پنسیلوانیا بود. در ادامه طرح هایی برای ساخت یک صندلی چوبی تاشو همراه با فوتر زیرپایی که به کمک غلطک هایی بوسیله یک میله متصل به پله ها حرکت میکرد ارائه داد. کریسپین به دلیل اینکه یکی از دوستان او به فلج مغزی مبتلا بود و در عبور از مسیر پله ها دچار مشکل بود به دنبال ساخت این دستگاه بود. اولین نمونه دستگاه صندلی پله پیما ساخته شده توسط کریسپین که بوسیله کابل و زنجیر حرکت می کرد در سال ۱۹۲۴ به نمایش درامد.


قیمت پله پیما چرخشی


قیمت و فروش صندلی برقی راه پله باید توسط کارشناس اعلام گردد که برای اعلام قیمت ، باید مشتری از محل مدنظر جهت نصب دستگاه صندلی برقی راه پله عکس ارسال نماید بعد از تحلیل عکس های ارسالی ،‌ امکان اعلام قیمت دستگاه می باشد.