اخبار هنرمندان

مطالبی در موردهنرمندان

اخبار هنرمندان

مطالبی در موردهنرمندان

قیمت پله پیما چرخشی

قیمت پله پیما چرخشی بستگی به نوع و تعداد پله دارد. اگر تعداد استراحت ها بین پله ها بیشتر باشد هزینه هم به مراتب بیشتر خواهد شد. 

در ادامه بیشتر به توضیح قیمت پله پیما چرخشی و عوامل موثر بر آن را توضیح خواهیم داد. با ما تا انتها همراه باشید. 


عوامل قیمت پله پیما چرخشی


با توجه به نیاز روزافزون جامعه به این نوع تجهیزات از قبیل پله پیما چرخشی و ساده، خدمات نصب و راه‌اندازی آن‌ها رو به گسترش است. بسیاری از خانواده‌های دارای افراد سالمند و یا مراکز نگهداری این افراد نیز از کاربرد این تولیدات سود برده و آنها را در لیست خرید تجهیزات خود قرار می‌دهند. خدمات پس از فروش و پشتیبانی شرکتی از انواع بالابر پله چرخشی نیز در اختیار مشتریانی است که مایلند این محصولات ایمن و کاربردی را در اختیار داشته باشند.

بالابر پله چرخشی یا پله پیما چرخشی نوعی از پله پیما است که در راه پله های دارای پیچ استفاده می‌شود. عموما استفاده این وسیله برای جابه‌جایی افراد ناتوان هست. با توجه به نیاز روزافزون جامعه به این نوع تجهیزات از قبیل پله پیما چرخشی و ساده، خدمات نصب و راه‌اندازی آن‌ها رو به گسترش است.

همانطور که گفته شد مهم ترین کاربرد صندلی پله چرخشی در مکان هایی می باشد که پله ها حالت چرخشی دارند.

  • استفاده تو خونه‌های مسکونی، خونه‌های دوبلکس و چند طبقه
  • استفاده تو بیمارستانا و کلینیکا و مراکز درمانی برای بیمارها
  • استفاده در اداره‌ها و مکان‌های تجاری
  • استفاده در هتل و مسافرخونه‌ها

قیمت خرید پله پیما چرخشی


طول مسیر نیز به تابع مستقیمی از قیمت صندلی پله پیما پیچشی می باشد و هر چه بیشتر شود مسلما قیمت صندلی پله پیما پیچشی نیز افزایش خواهد یافت.

نکته دیگری که به عنوان یکی از پارامترهای قیمت این محصول می باشد کشور سازنده محصول می باشد محصول ایرانی صندلی پله پیما پیچشی که توسط کارشناسان کوشا طراحی شده تقریبا قیمتی معادل یک سوم قیمت سیستم اروپایی دارد . در سیستم ایرانی کارشناسان کوشا تلاش کردند بیشتر تمرکز را بر روی کیفیت و ایمنی دستگاه قراردهند .

ویژگی های خرید پله پیما چرخشی از کوشا

  • فروش اقساطی بدون پیش پرداخت
  • هفت روز تضمین بازگشت وجه در صورت نارضایتی از کالا
  • یک سال گارانتی بی قید و شرط
  • یک سال بیمه نامه مسئولیت
  • پنج سال خدمات پس از فروش
  • خدمات پس از فروش 24 ساعته
  • ارسال و نصب رایگان در سراسر کشور
  • دارای گواهی ثبت اختراع انحصاری
  • دارای تمامی مجوز ها و استانداردهای مربوطه


  • قابلیت جابه جایی وزن فرد تا ۱۳۰ کیلوگرم – البته پله پیما چرخشی قابلیت جابه جایی وزن بیشتر را نیز داراست ولی فشار زیادی به موتور وارد شده و باعث زود مستهلک شدن سیستم خواهد شد .
  • زاویه ای که دستگاه قابل نصب می باشد بین ۳۰ تا ۶۰ درجه می باشد که برای زوایای بیشتر و کمتر از این محدوده ، استفاده از این دستگاه توصیه نمی گردد و مسئولیت به عهده مشتری خواهد بود.
  • دستگاه صندلی بالابر پله ای در نمونه های داخلی فقط برای محیط داخلی طراحی شده و باید حتما روی دستگاه پوشانده گردد ولی در نمونه های خارجی به دو صورت برای محیط داخلی و خارجی طراحی شده است که البته از لحاظ قیمتی متفاوت می باشد.
  • دستگاه بالابر پله دارای موتور پرقدرت ۲۴ ولت می باشد که مجهز به سیستم ضدبرخورد می باشد که در صورت فشار بیش از حد به موتور ، سیستم متوقف شده و تا ارسال فرمان بعدی ، عمل نخواهد کرد.
  • نکته ای که باید بدان توجه کرد این است که سیستم های پیچشی با توجه به اینکه به صورت سفارشی و طراحی شده برای شرایط پله ها به صورت انحصاری می باشد این دستگاه قابل جابه جایی و انتقال به مکان دیگری نمی باشد چون شرایط خم و قوس های هر پله ها ، منحصر به همان پله ها می باشد و بعد از اینکه ریل ها دستگاه خم داده شود به هیچ وجه قابل خم کاری مجدد نمی باشد.

پله پیما های گردشی به صورت کلی دارای تکنولوژی تولید پیچیده تر و بروز تری میباشند که به جرات میتوان گفت در بسیاری از پروژه ها از تمام جوانب (قیمت، عدم تخریب، شرایط منزل و ..) گزینه جذاب و فوق العاده ای است. زندگی در یک ساختمان چند طبقه بدون آسانسور به سادگی میتواند تبدیل به کابوسی شود که رفت آمد را برای ساکنین دشوار یا حتی غیر ممکن می سازد.
به منظور نصب یک آسانسور استاندارد و ایمن نیاز به فضای از قبل تعبیه شده میباشد که اکثر منازل قدیمی این امکان را ندارند و از طرفی تخریب یک ساختمان و ایجاد فضای آسانسور نه تنها هزینه های سنگینی را همراه دارد بلکه در بسیاری موارد این موضوع هم به دلیل نوع نقشه و طراحی ساختمان امکان پذیر نمیباشد.
پله رو گردشی بدون نیاز به نرده و فضای خاص ما بین پله ها به سادگی توسط ریل های مخصوص خود بر روی پله ها به صورت اتصالات پیچ و مهره ای نصب میگردد و دسترسی به طبقات بالا را میسر میسازد.


صندلی پله پیما یا آسانسور پله، همان طور که از اسمش مشخص است، راهی مناسب برای کسانی است که مشکلات حرکتی دارند تا مشکل راه پله هایی که می توانند به شدت چالش برانگیز باشند را حل کند. صندلی پله پیما دارای یک مسیر نصب شده بر روی دیوار کنار راه پله و یک صندلی موتوری متصل به مسیر است. این صندلی یک صندلی امن است که به راحتی شما را از پله ها بالا و پایین می برد. چرخ دنده موتور گیربکس صندلی را با سرعت مناسب حرکت می دهد در حالی که مسافر به طور ایمن روی صندلی نشسته است.

انتخاب و خرید صندلی پله رو یا پله پیما برای افرادی که دارای مفاصل مصنوعی، مشکلات دیسک کمر و زانو و کلا هر گونه مشکل حرکتی دارند به منظور پیمودن پله ها در یک خانه چند طبقه بسیار سودمند است. با این حال، به دلایل بسیاری، خرید یک صندلی پله پیما، می‌ تواند به دلیل شرایط راه پله ها و یا انتخاب یک شرکت معتبر فرآیند سختی باشد.

با این حال، اگر کمی وقت خود را صرف تحقیق در مورد نیاز خود کنید، سپس خرید مقایسه ای انجام دهید، می توانید به یک بالابر پله با کیفیت دست پیدا کنید که به شما این امکان را می دهد بدون دردسر و با ایمنی بالا و استاندارد لازم از پله ها بالا بروید و یا پایین بیایید و به خرید و یا یک پیاده روی یک ساعته بروید.


قیمت خرید لگ جیب موبایلی نایک

لگ جیب موبایلی نایک یکی از بهترین لگ های ورزشی می باشد که علاوه بر استفاده در محیط های ورزشی می توانید به صورت روزمره هم از آن استفاده نمایید. 

اما مشخصات دقیق لگ جیب موبایلی نایک را در ادامه ی این محتوا خواهیم گفت پس تا انتها همراه ما باشید. 


مشخصات لگ جیب موبایلی نایک


هنگام انتخاب لباس برای باشگاه، چند نکته مهم را باید در نظر داشته باشید که این گزینه‌ها شامل راحتی، دوام، انعطاف‌پذیری و پوشش هستند. قطعا شما هم دوست ندارید در حین ورزش و درحالی‌که تحت‌فشار انجام حرکات سخت و نفس‌گیر هستید،‌ لباس‌تان هم فشار مضاعف یا خارش ایجاد کند و یا جلوی دست‌وپا را بگیرد. لگ ورزشی در این زمینه یکی از بهترین گزینه‌های شماست کارایی و راحتی را در کنار هم برایتان فراهم می‌کند




لگ جیب موبایلی تور دار ورزشی زنانه Nike از پارچه غواصی سنگین که منسوجات تولید داخل تهیه شده است. لگ های ورزشی عمدتأ از جنس پارچه ژورس، غواصی و یا استرج با طرح های مختلف چاپی تولید می شوند که این محصول مدل ساده می باشد. به طور کلی لگ ها به واسطه کاربردی که دارند دارند بایستی از دوخت بسیار مقاوم و با کیفیت تولید شوند تا در هنگام انجام حرکات و تمرینات ورزشی حمایت لازم از اندام و عضلات ورزشکار را داشته باشند. این محصول از کشسانی بسیار بالایی برخوردار است و در قسمت کمر دارای گن 10CM بوده و به جهت هر چه زیبا و کاربدی شدن محصول به صورت تیکه دوزی شده، جیب موبایلی و توردار طراحی شده است. اندازه قد این لگ 95 سانتی متر و از تن خور بسیار زیبایی برخوردار است. همچنین این محصول ضد حساسیت بوده و دارای ضمانت دوخت و شستشو می باشد. 


- راحت و نرم 

- مناسب استفاده ورزشی در باشگاه و روزمره 

- دارای ایمنی بالا

- جلوگیری از گرفتگی عضلات پا

- جنس سوپرفلامنت

- جلوگیری از تعریق

- عملکرد بهتر حین ورزش


خرید لگ جیب موبایلی نایک



بهبود حمایت از عضلات و کمک به ریکاوری آن‌ها

لگ ورزشی خوب در حین تمرین، با جذب بخشی از فشار در حین فشردن عضلات، عضلات شما را پشتیبانی کرده و آن‌ها را محکم در جای خود نگه می‌دارد. این لگ ‌ها همچنین جریان خون و اکسیژن‌رسانی ماهیچه‌ها را افزایش می‌دهند. این کار روند ترمیم عضله را تسریع می‌کند و خستگی عضلانی بعد از تمرین را کاهش می‌دهد.

عملکرد بهتر حین ورزش

رسیدن اکسیژن به عضلات برای عملکرد مطلوب در طول تمرین اهمیت بسیار زیادی دارد. لگینگ ورزشی با افزایش جریان خون، میزان اکسیژن دریافتی ماهیچه‌های شما را افزایش می‌دهد. اکسیژن بیشتر هم به معنای انرژی و قدرت بیشتر است. از طرف دیگر لگ مانند یک ضربه‌گیر عمل می‌کند و ارتعاشات ماهیچه‌های اسکلتی را هنگام دویدن کاهش می‌دهد که این به‌نوبه خود می‌تواند به جلوگیری از آسیب عضلانی کمک کند.

راحتی بیشتر

لگ ‌های ورزشی نسبت به لباس‌های ورزشی سنتی اصطکاک کمتری ایجاد می‌کنند. آن‌ها بدن شما را در آغوش می‌گیرند و محکم در جای خود باقی می‌مانند، که به معنای لیز خوردن و ساییدگی کمتر است. به‌علاوه لگینگ‌ها معمولا از پارچه‌هایی با قابلیت تنفس بالا ساخته می‌شوند و از مواد جذب‌کننده رطوبت در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود که عرق را به سطح پارچه می‌آورد تا به‌سرعت تبخیر شود. این قضیه به شما کمک می‌کند در طول تمرینات خشک بمانید و حس بدی پیدا نکنید.

انعطاف‌پذیری بیشتر

چه در حال تسلط بر ژست‌های یوگا، دویدن در ماراتون یا وزنه‌برداری باشید، قطعا نمی‌خواهید لباسی که پوشیده‌اید جلوی دست‌وپا را بگیرد و نگران آن باشید. لگ ورزشی به شما آزادی حرکت کامل می‌دهد، به‌راحتی پاره نمی‌شود و انعطاف‌پذیری خیلی بالایی دارد. از طرفی چون لگ کاملا به بدن می‌چسبد، حتی می‌توانید ماهیچه‌های و عضلات خود را ببینید و حرکات را به‌صورت کاملا صحیح انجام دهید.

درد عضلانی کمتر

احساس درد در بدن و ماهیچه‌ها بعد از ورزش از آن حس‌های ناراحت‌کننده است که احتمالا خیلی از ما تاکنون آن را تجربه کرده‌ایم. هنگامی‌که از ماهیچه‌های خود سخت کار می‌کشید، مایع و گلبول‌های سفید خون برای ترمیم بافت عضلانی به آن ناحیه می‌روند و همین هم می‌تواند منجر به تورم و درد شود. در این حین لگ‌های ورزشی با منقبض کردن ماهیچه‌ها تجمع مایع را کاهش می‌دهند که این به معنای درد کمتر است. این لگ‌ها همچنین جریان خون را افزایش می‌دهد که به حذف کراتین کیناز، آنزیمی که باعث درد عضلات می‌شود، کمک می‌کند.

در انتخاب یک لگینگ ورزشی خوب به چه مواردی دقت کنیم؟

جنس پارچه را بررسی کنید: الیاف مصنوعی مانند نایلون و پلی استر برای شلوارهای ورزشی بهتر از پنبه هستند زیرا اغلب رطوبت‌گیری، دوام و کشش بهتری دارند. پارچه‌ای صاف و براق انتخاب کنید تا در فعالیت‌های شدید مانند دویدن، ساییدگی را کاهش دهید. برای تمریناتی مانند یوگا که در آن اصطکاک کمتری وجود دارد، پارچه نرمی را انتخاب کنید که مات به نظر برسد.
دوخت‌ها را بررسی کنید: درزهای داخل باید صاف باشند، نه برجسته، زیرا درزهای صاف راحت‌تر هستند و به کاهش تحریک ناشی از تعریق و حرکت کمک می‌کنند. همچنین باید مطمئن شوید که یک‌یک تکه پارچه اضافی در ناحیه فاق که معمولاً مثلثی یا الماسی شکل است دوخته‌شده باشد که از پارگی یا بالا کشیده شدن لگ هنگام ورزش جلوگیری می‌کند.
توانایی جذب تعریق و رطوبت را آزمایش کنید: اکثر لباس‌های ورزشی ادعا می‌کنند که رطوبت را از بین می‌برند. برای اینکه ببینید یک لگ واقعا چقدر رطوبت را کنترل می‌کند، یک قطره کوچک آب در قسمت داخلی ساق بریزید. این قطره باید به‌سرعت جذب شود و به‌جای اینکه در جای خود باقی بماند شود، به‌طور گسترده پخش شود.


مشخصات لگ آبرنگی چین دار

لگ آبرنگی چین دار یکی از بهترین و پرکاربردترین لگ های ورزشی موجود در بازار است که می توانید از آن به عنوان استفاده روزمره هم استفاده کنید. اما مشخصات لگ آبرنگی چین دار چیست؟ در ادامه توضیح می دهیم.


ویژگی های لگ آبرنگی چین دار


لگ‌ها ابتدا به منظور فعالیت‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما امروزه به دلیل تنوع بالا در طرح و مدل مصارف دیگری نیز دارند. از طرفی تنوع بالای لگ‌ها باعث شده نه تنها در فصول گرم سال، بلکه در زمستان، پاییز و بهار نیز بتوان از آن‌ها در هر مکانی استفاده کرد.


  • جنس: سیملس (پارچه بافته شده)
  • کاملا محکم با کشسانی بالا
  • بدون درز پشت
  • قد: 90 سانتی متر
  • جنس سیملس
  • بسیار نرم و راحت
  • بازدهی بالا
  • دفع قوی تعرق
  • سایزبندی S,M,L
  • مناسب تمام رشته های ورزشی زنانه
  • دارای دوام و مقاومت بالا
  • فرم دهی بدن
  • محصول وارداتی
  • فرم دهی بدن
  • انعطاف پذیری و کشش بالا
  • تنظیم دمای بدن






لگ های ورزشی زنانه دارای ویژگی های مختلفی هستند که این لباس ورزشی زنانه را به یک لباس ضروری برای هر خانم فعالی تبدیل می کند. شلوار های لگ برای ایجاد راحتی و انعطاف پذیری در حین ورزش طراحی شده اند. یکی از ویژگی هایی خوب لگینگ ها پارچه رطوبت گیر است که به سرعت رطوبت را از بدن ورزشکار خارج می کند و حتی در طول تمرینات شدید و هوازی پوست بدن را خشک و خنک نگه می دارد. علاوه بر این، بسیاری از طرح ها دارای درز های صاف هستند که به کاهش ساییدگی یا تحریک های پوستی در مناطق مستعد ساییدگی به لباس کمک می کند. بنابراین با توجه به این ویژگی ها به ورزشکاران این امکان را می دهد که به جای نگرانی از بروز مشکلات پوستی و یا از بین رفتن لگ، تنها بر عملکرد ورزشی خود تمرکز داشته باشند. همانطور که میدانید لگ‌ ها معمولاً دارای فناوری فشرده‌ سازی هستند که به حمایت از عضلات مرکزی پا کمک می‌کنند. شلوار های لگ به ورزشکاران این امکان را می دهد که آزادی عمل کافی را در تمرین داشته باشند و بتوانند آزادانه حرکت کنند؛ بدون اینکه ثبات را در هنگام انجام تمریناتی مانند اسکات یا لانگز به خطر بیندازند. به دلیل منحصر به فرد بودن لگ ها، میتوانید آن ها در طول فعالیت‌ های مانند: دویدن یا دوچرخه ‌سواری در فضای باز و حتی ورزش های زمستانی استفاده کنید.


مواردی که باید در خرید لگ آبرنگی چین دار رعایت کنید


  • جنس مناسب
  • انعطاف پذیری
  • راحت و نرم
  • قدرت جذب تعریق
  • دارای بند کمر مناسب
  • جریان هوا
  • قیمت مناسب

برای خرید لگ آبرنگی چین دار با قیمت ارزان به توفیق اسپرت سر بزنید.


جنس هایی که برای انتخاب لگ ورزشی زنانه می توانید از آن استفاده کنید:

پنبه

اگر راحتی شما مهم است لگ وزشی زنانه نخی میتواند گزینه ی خوبی برای شما باشد زیرا پنبه در صورت فعالیت های ورزشی و کشیده شدن به مرور فرم خود را از دست میدهد و همچنیین رطوبت را از بین نمی برد.

فیلامنت

جزو الیاف مصنوعی میباشد و در طبیعت موجود نیست در تولید پارچه  فلامنت از الیافی همچون پنبه ویسکوز که جزو الیاف طبیعی هستند ترکیب میشوند. این پارچه قابلیت کشسانی بالاییی دارد و همچنین بسیار لطیف است.

دیگر موقعیتی که بانوان به لگ ورزشی زنانه نیاز پیدا می کنند، باشگاه بدنسازی می باشد. به صورت کلی داشتن انعطاف پذیری، مقاومت و قدرت جذب خوب را می توان به عنوان چند مورد از مهم ترین ویژگی های یک لگ مناسب باشگاه بدنسازی شناسایی کرد. اگر شما به دنبال انتخاب یک لگ برای باشگاه بدنسازی هستید، گزینه های متنوعی را در جلوی پای خود مشاهده می کنید. خیلی از افراد فقط به ظاهر و مدل این محصول توجه می کنند ولی مطمئنا ظاهر و ویژگی های ظاهری تنها عامل موثر بر روی خرید افراد نیستند. جدا از همه این موارد، شما باید محصولی را تهیه کنید که به پوست اجازه تنفس می دهد. باشگاه های بدنسازی محیط های پر جنب و جوشی هستند که میزان تحرک افراد را بالا می برند. وجود بافت مناسب برای جریان هوا در یک لگ ورزشی زنانه، سلامتی پوستی کاربر را بهبود می بخشد.