اخبار هنرمندان

مطالبی در موردهنرمندان

اخبار هنرمندان

مطالبی در موردهنرمندان

خرید لگ آبرنگی چین دار مشهد

خرید لگ آبرنگی  چین دار را باید کاملا جدی بگیرید. به این دلیل که می توانید از آن هم برای باشگاه و هم برای مصارف روزانه استفاده کنید.

 در مجموعه پوشاک ورزشی زنانه و در بسیاری از رشته های ورزشی‌، لگ ورزشی اسپرت زنانه به بخش جدایی‌ ناپذیر از ورزش و یک عضو ثابت در میان لباس های ورزشی تبدیل شده‌ است. در ورزش های پر فشار و قدرتی میتوان متوجه اهمیت لگ شد. برای مثال: یک دوچرخه سوار حرفه ای که چندین ساعت باید در شرایط مختلف از آن استفاده کند، حساسیت بیشتری برای انتخاب لگ ورزشی دارد تا بتواند بهتر نتیجه را از لگ دریافت کند. در واقع لگ به شلوار‌ های نازک و چسبان که به منظور ورزش پوشیده می‌ شوند، گفته می‌شود. لگ های ورزشی فواید مختلفی از جمله تنظیم دمای بدن، کاهش التهاب و درد های عضلانی، افزایش جریان خون، ایمنی بدن، جلوگیری از ورود اشعه ماوراء بنفش و… برخوردار است


ویژگی های لگ آبرنگی چین دار


شاید در ظاهر leggings شباهت‌هایی با ساپورت داشته باشند، اما در حقیقت این دو کاملاً از هم مجزا هستند. ساپورت‌ها در گروه شلوار‌های بسیار تنگ و چسبان و حتی جوراب شلواری ها قرار می‌گیرند که جنسی بسیار نازک و بدن نما دارند.

در حالی که لگ‌ها اصلاً بدن نما نیستند و جنسی ضخیم دارند.


خرید لگ آبرنگی چین دار


لگ های ورزشی زنانه دارای ویژگی های مختلفی هستند که این لباس ورزشی زنانه را به یک لباس ضروری برای هر خانم فعالی تبدیل می کند. شلوار های لگ برای ایجاد راحتی و انعطاف پذیری در حین ورزش طراحی شده اند. یکی از ویژگی هایی خوب لگینگ ها پارچه رطوبت گیر است که به سرعت رطوبت را از بدن ورزشکار خارج می کند و حتی در طول تمرینات شدید و هوازی پوست بدن را خشک و خنک نگه می دارد. علاوه بر این، بسیاری از طرح ها دارای درز های صاف هستند که به کاهش ساییدگی یا تحریک های پوستی در مناطق مستعد ساییدگی به لباس کمک می کند. بنابراین با توجه به این ویژگی ها به ورزشکاران این امکان را می دهد که به جای نگرانی از بروز مشکلات پوستی و یا از بین رفتن لگ، تنها بر عملکرد ورزشی خود تمرکز داشته باشند. همانطور که میدانید لگ‌ ها معمولاً دارای فناوری فشرده‌ سازی هستند که به حمایت از عضلات مرکزی پا کمک می‌کنند. شلوار های لگ به ورزشکاران این امکان را می دهد که آزادی عمل کافی را در تمرین داشته باشند و بتوانند آزادانه حرکت کنند؛ بدون اینکه ثبات را در هنگام انجام تمریناتی مانند اسکات یا لانگز به خطر بیندازند. به دلیل منحصر به فرد بودن لگ ها، میتوانید آن ها در طول فعالیت‌ های مانند: دویدن یا دوچرخه ‌سواری در فضای باز و حتی ورزش های زمستانی استفاده کنید.


لگ آبرنگی چین دار سیملس یکی از پرطرفدارترین لگ های ورزشی برای بانوان می باشد که در مدل های جدید وارد عرضه بازار شده است.

– جنس سیملس
– بسیار نرم و راحت
– بازدهی بالا
– دفع قوی تعرق
– سایزبندی S,M,L
– مناسب تمام رشته های ورزشی زنانه
– دارای دوام و مقاومت بالا
– فرم دهی بدن



  • تنظیم دمای بدن

یکی از ویژگی های خوب لگ ورزشی، تنظیم دمای بدن ورزشکار است. در حین تمرین سوخت و ساز و دمای بدن افزایش پیدا میکند. شلوار های لگ امکان تبادل دما با محیط را فراهم می کند و این تبادل به خنک شدن پاها منجر می شود. استفاده از لگ ورزشی در فصول سرد سال موجب حبس شدن هوا در لباس میشود و دمای بدن افزایش پیدا می کند. تبادل هوای محیط با بدن به نوع لباس ورزشی شما در حین انجام فعالیت ورزشی بستگی دارد.

  • افزایش سوخت و ساز

با پوشیدن لگ اسپرت ورزشی در حین ورزش دمای بدن و میزان تعروق بالا می رود. بنابراین بدن در پی راهی برای کاهش دما می باشد. سیستم بدن انسان با ترشح غدد تعریق، دما را کاهش میدهد. در نتیجه این تعروق اضافی در ورزش ناشی از سوخت و ساز اضافی بدن است که منجر به کالری سوزی شده است.

  • جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش

زمانی که شما در محیط باز و روز های آفتابی مشغول انجام فعالیت ورزش میباشید، بدن شما در معرض خطر اشعه ماوراء بنفش قرار دارید. اشعه ماوراء بنفش خورشید موجب چروکیدگی پوست، لکه های پوستی بر روی بدن می شود. برای جلوگیری از این مشکل باید از لباس ورزشی مناسبی استفاده کنید. لگ های ورزشی علاوه بر جلوگیری از ورود اشعه ماوراء بنفش از سوختگی پوست هم نیز جلوگیری میکند.

  • کاهش التهاب و درد های عضلانی

تحقیقات نشان داده عضلات بعد از هر جلسه تمرینی دچار التهاب می شوند. شاید برای شما سوال شود که چگونه لگ ورزشی از التهاب عضلات جلوگیری میکند؟ لگینگ ها به دلیل افزایش گردش خون التهاب عضلات پا را کاهش می دهد. و این ویژگی، محبوبیت لگ ورزشی را میان بانوان دوچندان کرده است.

  • محافظت از پا در برابر تغییرات دمایی

یکی از ویژگی هایی که هر گونه لباس ورزشی باید داشته باشد، محافظت در برابر تغییرات دمایی است. لگ ها یکی از شلوار های ورزشی است که در برابر تغییرات دمایی بدن هنگام ورزش، بعد از تمرین و مخصوصا ورزش هایی که در محیط های باز و در مقابل باد انجام می شود محافظ بسیار خوبی را از خود نشان میدهد. به دلیل محبوبیت و بالارفتن رضایت ورزشکاران از این محصول جذاب، لگ را مانند پوست دوم بدن در مقابل سرما و گرمای هوا تشبیه میکنند. لگ های ورزشی به دلیل جذب رطوبت بالایی که دارد برای ورزشکاران رشته های مختلف مانند: دوندگی، پیاده روی، دوچرخه سواری و ورزشکارانی که ورزش های استقامتی انجام میدهند، عالی است.

  • ایمنی بدن

برای شروع هر ورزشی در ابتدا باید تمام نقاط بدن را گرم کنید. با پوشیدن لگ ورزشی روند گرم شدن بدن سریع تر انجام میشود. این گرما به سیستم خون رسانی بدن کمک کرده و افزایش حرکت خون در بدن باعث شکسته شدن سلول های لیپید (چربی) می شود. شکسته شدن سلول های چربی به باز شدن رگ های بدن و تبادل اکسیژن به بدن کمک می کند. این مبادله انرژی بر کیفیت زندگی تاثیر به سزایی می گذارد. و همچنین به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

 – آزادی عمل:

در حین اجرای حرکات ورزشی مختلف مانند اسکوات . آزادی عمل کافی را برای ورزشکار فراهم آورده و منعی برای آن‌ها ایجاد نمی‌کنند.

قیمت نیم تنه تمام کش

قیمت نیم تنه تمام کش ورزشی زنانه چقدر است؟ این سوال کلی می باشد و برای اینکه قیمت را به صورت دقیق بدانید باید مدل و جنس مد نظر خود را انتخاب نمایید. تا انتها همراه ما باشید تا شما را در خرید نیم تنه تمام کش راهنمایی کنیم.


آشنایی با قیمت نیم تنه تمام کش ورزشی

نیم‌تنه‌های ورزشی زنانه می‌توانند تحرک سینه‌ها در طول انجام حرکات ورزشی را به حداقل برسانند و دیگر تکان‌های این بخش از بدن مانع از انجام حرکات دلخواهتان نمی‌شود. البته زمانی خرید نیم تنه ورزشی برای‌تان مفید خواهد بود که اندازه‌ و جنس مناسبی داشته باشد. طراحی و مدل نیم تنه هم مهم است. د


نیم تنه ورزشی انواع بسیار مختلفی دارد، اما یکی از مهم‌ترین وجوه تمایز آن‌ها نوع و میزان سفت بودن و حمایت است. مثلا نیم تنه ورزشی سفت برای ورزش‌هایی مانند دویدن بسیار ضروری است، درحالی‌که از نیم تنه‌های ساده‌تر هم می‌توان برای ورزش‌های سبک‌تر استفاده کرد. همچنین نیم تنه‌ ورزشی می‌توانند کاپ دار یا بدون کاپ هم باشند.


قبل از انتخاب نیم‌تنه باید ببینید که قرار است به سراغ چه ورزشی بروید. نیم‌تنه‌های ورزشی برای سه سطح از فعالیت طراحی می‌شوند: ورزش‌های حرفه‌ای و سنگین، تمرینات متوسط، ورزش‌های سبک و غیرحرفه‌ای. هر چقدر که ورزش‌ حرفه‌ای‌تر باشد، میزان جنب‌وجوش و تکان‌خوردن سینه‌ها هم بیشتر خواهد بود. پس نیاز به نیم‌تنه‌ای خواهید داشت که سفت‌تر و محکم‌تر سینه‌ها را نگه دارد.

ورزش‌های پرتحرکی مانند ایروبیک یا کوه‌نوردی و دویدن با حرکات زیاد سینه‌ها همراه‌اند پس بهتر است که برای آنها به دنبال خرید نیم تنه ورزشی زنانه مستحکم و سفت باشید. اما اگر ورزش‌های سبکی مانند پیاده‌روی یا یوگا انجام می‌دهید، نیاز به نیم‌تنه‌هایی سفت و محکم ندارید. البته کسانی که سینه‌هایی بزرگ دارند، بهتر است برای انجام ورزش‌های سبک‌تر هم از نیم‌تنه‌های سفت‌تر استفاده کنند تا تکان و حرکت بالاتنه در حین ورزش اذیت‌شان نکند.


راهنمای خرید نیم تنه تمام کش ورزشی


مسلما پوشیدن لباس های بلند و گشاد برای ورزش کردن، موجب مزاحمت و عرق کردن بیشتر میشود؛ اما با پوشیدن نیم تنه ورزشی میتوان علاوه بر راحت تر بودن، شاهد تغییرات عضلات و تاثیر حرکات بر بدن خود بود. عده ای نیم تنه ورزشی را با سوتین های اسپرت اشتباه می گیرند. نیم تنه بر خلاف سوتین که تنها از تکان خوردن سینه جلوگیری می کند، نقش محافظتی هم دارد. نیم تنه چیزی شبیه تاپ است با این تفاوت که ارتفاع آن کوتاه تر از تاپ میباشد و انواع مختلف دارد. در بعضی از طرح های آن سر شانه و روی سینه را پوشش داده و تا زیر سینه ادامه دارد. طرح های مختلف دارد که به صورت تک یا به صورت ست با شلوارک، شرت یا لگ عرضه میشود


نکات تاثیرگذار در قیمت نیم تنه تمام کش ورزشی


انتخاب نیم تنه بر اساس نوع ورزش

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که هنگام انتخاب انواع نیم تنه ورزشی باید روی آن تمرکز کرد این است که آیا پشتیبانی موردنیاز شما برای هر فعالیت خاصی را فراهم می‌کند یا خیر. ساده‌ترین راه برای تست این ویژگی امتحان کردن نیم‌ تنه مدنظر است. وقتی آن را می‌پوشید دست‌ها را بالا و پایین کنید و با آن حرکت کنید. این‌طوری می‌توانید متوجه شوید که نیم تنه‌ای که انتخاب کرده‌اید به‌اندازه کافی سر جای خود ثابت می‌ماند یا نه؟
اگر ورزش‌هایی مانند یوگا، پیاده روی آرام و مواردی مانند این انجام می‌دهید می‌توانید به سراغ نیم تنه‌های کشی و راحت‌تر بروید. البته این در صورتی است که سینه‌های خیلی بزرگی هم نداشته باشید.
اگر ورزشی که انجام می‌دهید جنب‌وجوش بیشتری دارد یا سینه‌های بزرگی دارید بهتر است به سراغ نیم تنه ورزشی با حمایت متوسط و بالاتر بروید. این مدل‌ها معمولا از جنسی ضخیم ساخته‌شده‌اند. همچنین طراحی مناسبی دارند که به‌خوبی سینه‌ها در برمی‌گیرد و با داشتن کش ضخیم در زیر سینه از آن حمایت می‌کند.

سایز نیم تنه

نیم تنه ورزشی باید محکم باشد اما نه این‌که خیلی تنگ باشد و نباید تنفس شما را محدود کند. بااین‌حال، باید محکم‌تر از سوتین‌های روزانه شما هم باشد. یک قانون خوب برای امتحان این قضیه این است که باید بتوانید دو انگشت خود را بین بندها و شانه‌های خود قرار دهید. همچنین اگر نیم تنه شما کاپ دارد نباید روی کاپ‌ها چین‌وچروک بیفتد. چین‌وچروک معمولاً به این معنی است که نیم تنه شما خیلی بزرگ است.

چطور سایز درست را انتخاب کنیم

اگر نیم تنه مدنظر را به‌صورت حضوری انتخاب می‌کنید به‌راحتی می‌توانید تنگی و گشادی آن را تشخیص دهید. در غیر این صورت حتما از چارت اندازه‌گیری برندی که می‌خواهید از آن خرید کنید استفاده کنید یا از فروشنده ابعاد دقیق را بگیرید و با خود تطابق دهید. خرید نیم تنه ورزشی سایز بزرگ نیز باید به همین صورت انجام شود.

جنس نیم تنه

نیم‌ تنه‌های ساخته‌شده از پارچه‌های ضخیم‌تر فرم خود را به‌خوبی حفظ می‌کنند. بااین‌حال، تاپ‌های معمولی نیز وجود دارند که عالی هم به نظر می‌رسند. نیم‌ تنه مخصوص بدنسازی یا تمرینی معمولاً از پارچه‌ای خاص ساخته می‌شوند که رطوبت را از بین می‌برند یا سریع خشک می‌شوند.
نیم تنه ورزشی می‌تواند با هر پارچه‌ و جنسی ساخته شود (مانند هر لباس دیگری)، اما درصورتی‌که بخواهید آن را در باشگاه بپوشید بهتر است از جنس‌های مخصوص ورزشی ساخته شود تا هم انعطاف کافی داشته باشد و راحت باشد، هم در حین ورزش و تعریق به‌خوبی کار کند. ترکیب‌های زیر برخی از محبوب‌ترین ترکیبات پارچه برای لباس‌های ورزشی ازجمله نیم تنه هستند.

انتخاب رنگ نیم تنه

ازآنجایی‌که نیم‌ تنه‌ ورزشی معمولاً در تابستان مد هستند، رنگ‌های روشن مانند سفید، زرد یا پاستلی را انتخاب کنید. برای داخل باشگاه و در فصل‌های سرد رنگ‌های تیره هم زیبایی خودشان را دارند. البته که انتخاب رنگ درنهایت بسیار سلیقه‌ای است و باید به ترجیح خودتان فکر کنید.

  1. ورزش پیاده روی : در این ورزش می توان از نیم تنه ورزشی سبک، با بند های باریک و فانتزی در طرح های مختلف استفاده کرد.
  2. ورزش یوگا: به دلیل سبک بودن ورزش می توان نیم تنه یک تکه بدون نیاز به قابلیت تنظیم خریداری کرد.
  3. تمرینات بدنسازی : در این ورزش بهتر است از نیم تنه ورزشی به صورتی که سینه ها را سفت نگه دارد خریداری نمود.
  4. ورزش کوه پیمایی : در این ورزش میزان تحرک بالاتنه متوسط است و استفاده از نیم تنه با بند و دور پهن، می تواند مناسب سفت نگه داشتن سینه ها باشد.
  5. ورزش اسکی : در این ورزش استفاده از نیم تنه با قابلیت تنظیم بند ها مناسب است. نیم تنه ورزشی می تواند یک تکه باشد اما با استفاده از قزن میتوان دور تنه آن را تنظیم کرد.
  6. ورزش دوچرخه سواری : در این ورزش نیم تنه های سفت توصیه میشود. زیرا سینه را سفت و آنها را جدا از هم برای راحتی بیشتر نگه میدارد.
  7. دوچرخه سواری کوهستان : در این ورزش به دلیل تحرک بالا استفاده از نیم تنه ورزشی با قزن، برای تنظیم اندازه و ارتفاع بند ها توصیه میشود. نیم تنه سفت با بند و دور تنه پهن، بهتر از سایر نیم تنه ها میباشد.
  8. ورزش دو میدانی : در اینجا نیم تنه هایی که سفت بوده و سینه را به بدن می چسباند توصیه میشود.
  9. تمرینات پر تحرک و پر شدت : در اینجا نیم تنه ورزشی با سایز بندی مختلف و اندازه کاپ مختلف توصیه میشود زیرا راحتی شخص را بالا میبرد. پس در حین خرید به سایز بندی آن دقت نمایید.

بخش برجسته سینه‌ها درون کاپ نیم‌تنه قرار می‌گیرد. کاپ‌ها باید کاملا پُر شوند. اگر سینه در بخش کاپ فشرده می‌شود یا کاپ برایش بزرگ است، انتخاب دیگری داشته باشید و به‌سراغ گزینه‌ای مناسب‌تر بروید. سینه‌ها باید کاملا بخش کاپ نیم‌تنه را پُر کنند. پس اگر می‌بینید که چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد، احتمالا مورد مناسبی برای مدل‌ سینه‌های‌تان انتخاب نکرده‌اید.

بند نیم‌تنه‌ها سه حالت دارد: یکی از حالات بندی است که به شکل ضرب‌دری قرار می‌گیرد. در این حالت معمولا نیم‌تنه برای ورزش‌های متوسط و سبک مطلوب است. چرا؟ چون بندهای باریک ضرب‌دری بیشتر زیبا هستند و نمی‌توانند سینه را سفت و محکم نگه دارند. حالت دیگر، نیم‌تنه‌هایی هستند که بندهای‌شان یک‌تکه و به شکل حرف انگلیسی Y در پشت گردن قرار می‌گیرد. این موارد برای انجام ورزش‌های متوسط و سنگین مناسب‌اند.

گزینه دیگری که می‌توانید در خرید نیم تنه ورزشی زنانه انتخاب کنید، مواردی است که مانند سینه‌بندهای عادی‌اند و دو بند جدا از همِ قابل‌تنظیم یا غیرقابل‌تنظیم دارند. این موارد حالتی میان دو مورد قبلی هستند.