اخبار هنرمندان

مطالبی در موردهنرمندان

اخبار هنرمندان

مطالبی در موردهنرمندان

راهنمای تعمیر کرکره برقی

راهنمای تعمیر کرکره برقی به چه صورتی است؟ 


موتور های کرکره برقی به سه مدل موتور ساید، موتور توبولار و موتور سانترال تقسیم بندی می شوند. اگر در ساختمان یا مغازه شما کرکره برقی کار شده باید بدانید که نوع موتور استفاده شده در آن از کدام مدل از سه نوع مطرح شده است. ظاهر این سه نوع به طور کلی با هم متفاوت است که در زیر به نمایش در آمده است.

کرکره‌های برقی معمولا به عنوان درب یا پنجره استفاده می‌شوند. ویژگی‌های ایجاد امنیت بالا و جلوگیری از هدر رفت انرژی، باعث شده این مدل کرکره برای انواع املاک تجاری و مسکونی مورد استقبال قرار گیرد. همچنین انواع کرکره برقی هوشمند به آسانی و به وسیله یک ریموت یا گوشی موبایل باز و بسته شده و تردد را برای ساکنین آسان می‌کند. در سال های نه چندان دور در اکثر خیابان های شهر ما شاهد کرکره های دستی و قدیمی بودیم؛ که برای محافظت از اجناس یک مغازه از آن ها استفاده می شد اما آن کرکره های آهنی مقاومت چندانی در مقابل بارندگی نداشتند و نیاز به رنگ آمیزی داشتند. به همین علت همه به دنبال جایگزینی برای آن کرکره های سنتی بودند. در نتیجه بسیاری از افراد به حفاظ آکاردئونی روی آوردند. اما این نوع حفاظ نیز از لحاظ قیمت چندان به صرفه نبود. در نتیجه کرکره برقی جایگزین تمامی موارد قبلی شد و به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. کرکره برقی یکی از انواع درب اتوماتیک می باشد و در انواع مختلفی ساخته می شود.


تعمیر کرکره برقی 


۲- کرکره برقی اتاق خواب

منظور از کرکره برقی اتاق خواب، استفاده از کرکره برقی برای درب ساختمان در قسمتی است که اتاق خواب بالای آن درب قرار دارد. کرکره برقی اتاق خواب به دلیل به کار رفتن فوم در قطعات آن، عایق مناسبی برای صدا و همچنین رطوبت بوده و باز و بسته شدن آن صدای بسیار کمی تولید می‌کند. به همین دلیل این مدل کرکره برقی بدون صدا برای ساختمان‌های جنوبی که درب آنها زیر اتاق خواب‌ها قرار دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۳- کرکره برقی مغازه

انواع کرکره برقی مغازه، گزینه‌ای مقرون به صرفه برای باز و بسته شدن ایمن انواع درب‌های بزرگ و کوچک تجاری است. این مدل کرکره برای انواع مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و مکان‌های تجاری موثر است. نصب کرکره مغازه علاوه بر ایمنی بالا و مقاوم بودن در برابر خوردگی، به نگهداری کمی نیز نیاز دارد.

4- کرکره برقی پنجره

استفاده از کرکره برقی برای پنجره، می‌تواند نور را فیلتر کند و باعث صرفه‌جویی در انرژی شود. کرکره برقی حفاظ پنجره بهره‌وری انرژی را افزایش می‌دهد و دمای ایده‌آل داخلی را تضمین می‌کند. استفاده از این مدل کرکره برای پنجره، به راحتی و با اشاره یک دکمه روی ریموت از گرم شدن اتاق‌ها در تابستان جلوگیری می‌کند. و در زمستان نیز، پایین آوردن خودکار کرکره‌ها در شب باعث ایجاد عایق حرارتی در خرید پنجره دوجداره می‌شود. در نتیجه باعث کاهش هزینه‌های گرمایش و تهویه هوا می‌شوند.

به علاوه از کرکره اتوماتیک می‌توان برای پنجره‌های منزل مثل پنجره تراس استفاده کرد تا به راحتی بتوان نور منزل را بدون دردسر و با اشره یک دکمه روی ریموت تنطیم کرد و یا در فصل سرد دمای منزل را با بستن کرکره به حالت دلخواه تنظیم کرد.



بهتر است که در هنگام خرید و انتخاب درب اتوماتیک کرکره ای ، دقت بالایی در انتخاب قطعات و تجهیزات این مدل درب اتوماتیک داشته باشید تا حداکثر بازدهی و کارایی را از درب بدست اورید. همچنین در جهت جلوگیری از نیاز به تعمیر کرکره برقی باید به یک سری اصول مراقبتی توجه کنید. برخی از مهمترین عوامل خرابی در درب های اتوماتیک کرکره ای را میتوان به دلیل استفاده نامناسب و برخوردهای احتمالی با این مدل درب اتوماتیک دانست . 

با توجه به اینکه در برخی اوقات دسترسی به تعمیرکار درب کرکره ای وجود ندارد می توان در بسیاری موارد با دانستن یک سری اطلاعات ، مشکل را به صورت موقتی یا دائمی حل کرد. 

در هنگام بروز خرابی در کرکره های اتوماتیک نیاز هست که یک سری عملیات انجام و بررسی گردد . 

یکی از نکات مهم در نگهداری و مراقبت از کرکره برقی ، نظافت و تمیز نگهداشتن درب می باشد تا در صورت بروز مشکل ، سریعا مشکل مشخص و قابل حل باشد.

همچنین در مورد کرکره های اتوماتیک کاسه فنر ، باید کاسه ها و فنرها به صورت کامل چک گردند تا هیچ گونه شکستگی یا عدم تنظیمی در مجموعه وجود نداشته باشد.

به هیچ وجه شست و شو با گازوئیل و روغن ،تاثیری در صدای کرکره نخواهد داشت و هرگونه تغییر صدا ، تاثیر موقتی خواهد داشت.

همچنین جهت مشاوره با کارشناسان ما و ثبت مجموعه خود ، جهت انجام سرویس های دوره ای منظم و تعمیر کرکره برقی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد