اخبار هنرمندان

مطالبی در موردهنرمندان

اخبار هنرمندان

مطالبی در موردهنرمندان

راهکار بالابر سالمندان از پله

بالابر سالمندان از پله به چه صورت است؟ 


سالمندان، بیماران و افراد کم‌توان برای استفاده از پله به یک همراه نیاز دارند. در بسیاری از موارد این دسته از افراد نمی‌توانند به‌آسانی از پله‌ها استفاده کنند. چرا که بالا یا پایین رفتن از پله برای سالمندان بسیار خطرناک است و فشار زیادی به بدن آن‌ها وارد می‌کند. به همین خاطر سالمندان و بیماران کم‌توان با استفاده از بالابر پله مدل نفربر می‌توانند با کم‌ترین فشار و در امن‌ترین شرایط از پله‌ها استفاده کنند. این محصول بهترین وسیله برای جابه‌جایی بیماران کم‌توان و افراد سالمند با استفاده از پله است.


این بیماری سارکوپنیا نام دارد. از جمله مواردی که می تواند موجب بروز سارکوپنیا شود، کم شدن آمادگی جسمانی، کم شدن ذخایر فیزیکی بدن تراکم استخوان ها و همچنین بروز تغییر در عملکرد ریه و قلب می باشد.

اما فقط این دسته افراد نیستند که از جمله افراد کم توان و ناتوان محسوب می شوند. بروز بیماری ها و مشکلات زیادی می تواند توان فرد را در حرکت تحت تاثیر قرار دهد.

جا به جایی افراد ناتوان و کم توان از پله های ساختمان، یکی از مشکلات در ناتوان ها و کم توانی های مختلف است.


خرید بالابر سالمندان از پله 


برای افراد کم توان و برخی بیماران، پزشکان توصیه می کنند از بالابر های مخصوص پله استفاده شود. در این دوره، تغییر سبک زندگی و آپارتمان نشینی بسیار از افراد، باعث بروز مشکلات مختلفی می شود و بروز کم توانی و ناتوانی افزایش یافته است.

در وضعیت اورژانسی، با درخواست آمبولانس مسئولین آن در شرایط مناسب اقدام به جا به جایی بیماران از پله های ساختمان می کنند.

برخی افرادی از خدمات آمبولانس خصوصی بدین منظور استفاده می کنند. اما نمی توان همواره از خدمات آمبولانس بدین منظور استفاده کرد. برای افرادی که به هیچ عنوان توان جابجایی از پله ها را ندارند، انواع بالابر های پله گزینه مناسبی هستند.


جابجایی بیماری و افراد کم توان از پله های ساختمان، یکی از چالش های برای اطرافیان و خود این افراد است. به همین جهت راهکار های مختلفی برای این منظور وجود دارد. بالابر پله یک گزینه مناسب برای این منظور بوده و به همین جهت پزشکان نیز این گزینه را برای این دسته افراد پیشنهاد می کنند.

بالابر پله، یک صندلی پله پیما دارد که این صندلی متناسب با ارتفاع، نوع موتور و همچنین قدرت آن متفاوت است. در این صندلی های موتوری گربکسی با اندازه کوچک تعبیه شده و ریلی می باشند.

لازم به ذکر است که بالابر پله جهت جابجایی بیماران و افراد کم توان از پله های ساختمان، ظرفیت ۱۲۷ کیلوگرمی دارد. همچنین در این صندلی ها کمربند ایمنی نیز قرار داده شده است. سرعت جابجایی افراد در این صندلی ها، ۰.۱۵ متر بر ثانیه می باشد.



این دستگاه از نظر نوع استفاده مصرف کننده به دو دسته پله پیما صندلی و پله پیما ایستاده نیز دسته بندی میشوند. که نوع ایستاده با کفی و صندلی دار آن اکثرا از نوع تاشو میباشند برای کمتر گرفتن فضا و راحتر رفت و آمد در مواقع بیکاری سیستم. این گرفتن فضا کم حتی در مواردی باعث تاشو ساختن دستگیره های دستگاه هم میشوند و که رضایت مشتری از سازنده و تولید کننده را دربر میگیرد.

همه ی افراد در بین اعضای خانواده ی خود اشخاصی را دارند که برای انجام امور روزانه ی خود نیاز به کمک دارند. به طور مثال سالمندان و افراد کم توان.

کمک کردن به این عزیزان به مرور زمان شما را دچار دردهای عضلانی و استخوانی می کند! پس باید به فکر وسایل و تجهیزات کمکی برای افراد کم توان باشید.

صندلی پله یکی از بهترین وسیله های کمک حرکتی می باشد. بهترین انتخاب جهت حرکت در پله ها در ساختمان های دوپلکس‌، دوطبقه‌، هتل ها‌، رستوران ها، اماکنی امکان تخریب یا اصلاح در ساختار پله ها وجود ندارد‌، می‌باشد. این وسیله جهت استفاده بیماران‌، معلولین و ناتوانان جسمی حرکتی استفاده می‌گردد.


یکی از ویژگی های مناسب بالابر پله، سیستم ایمنی برخورد با مانع می باشد. همچنین این صندلی ها تعداد دو کنترل نیز دارند. ترمز ایمنی دیگر ویژگی بالابر پله برای جابجایی بیماران و افراد کم توان از پله های ساختمان می باشد. این ویژگی در هنگام قطع شدن برق نیز امکان استفاده را دارد.

به طور کلی بالابر پله شامل انواع indoor و outdoor می باشد. این بالابر ها هم به صورت ایستاده و هم نشسته می توانند کارایی داشته باشد. دیگر ویژگی این صندلی های بالابر، امکان گردش ۹۰ درجه بخش نشیمنگاه آن می باشد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد